Noutati

Xella Ro intră pe piața de materiale pentru termoizolații prin lansarea Multipor în România

Multipor placi minerale termoizolatoare

În 2012 piața de termoizolații din România a înregistrat un volum de aproximativ 4,3 milioane metri cubi. Doar 40% din aceste materiale sunt utilizate pentru termoizolarea pereților exteriori, restul pieței fiind generat de termoizolarea pereților  interiori, pardoseli  și acoperișuri, fapt care indică o pondere mare a lucrărilor pe segmentul industrial și public.

“Xella oferă soluții complete de zidărie termoizolantă pentru construcții noi, renovări și restaurări. În ultimii trei ani am demonstrat calitatea produselor noastre, fiind unul din principalii furnizori de materiale de zidărie pentru proiectele de construcții noi sau renovări din România”, declară Marius Dragne, CEO Xella Ro. “Multipor este un pionier în privința termoizolației permeabile la vapori. Cei peste 4 milioane de metri pătrați de Multipor instalați în ultimii 15 ani reprezintă cea mai bună dovadă a succesului de care se bucură acest produs în Europa. Credem că piața din România are un potențial mare și considerăm că există o nevoie urgentă de lucrări de termoizolare de calitate. Românii sunt în căutarea unor soluții optime pentru scăderea costurilor de locuire”, a adăugat Marius Dragne.

Un segment cu potențial extrem de important este reprezentat de izolarea pereților exteriori prin intermediul unor lucrări realizate la interior. “Conform studiilor Xella, aproximativ 8% din clădirile din România nu pot fi termoizolate la exterior, multe dintre acestea fiind clădiri publice sau monumente istorice. În plus, se mai adaugă și imobilele care trebuie termoizolate la interior din diferite alte considerente, cum ar fi de exemplu lipsa unui conses în cadrul asociațiilor de locatari ”, explică CEO-ul Xella Ro.

Produsele Multipor vor fi aduse în România de la fabrici care aparțin grupului german Xella. Noul segment de activitate va contribui la dezvolatrea business-ului companiei în 2013. În 2012 vânzările Xella în România au crescut cu 27%, până la circa 9 milioane euro.